دوره طلایی بازار کار حسابداری درتبریز بصورت کارگاهی و عملی

ویژگی های این دوره:

  • مبانی حسابداری
  • کار با نرم افزار های مالی
  • حسابداری فروش و ارزش افزوده
  • بیمه و سندهای مالی
  • مبانی نظری مالیات
  • صورتهای مالی و معاملات فصلی

با ارایه گواهی نامه معتبر

جهت دریافت تماس بگیرید

دوره طلایی بازار کار حسابداری در تبریز

گرچه گذراندن كليه واحد هاي درسي حسابداری نقش بسزايي در گسترش علم به اين رشته را دارند اما هيچ چيز به مانند ديدن ، لمس كردن و انجام عملي كارها از نزديك وقرار گرفتن در شرايط نخواهد بود .

بر اساس تجربه دیده شده هر فرد کارآموز با گذراندن دوره کارورزی عملا به صورت تجری همانند یک حسابدار در محیط کاری میتواند تجربه های بسزایی کسب  کند .

با توجه به اینکه حسابداري يكي از علومي ‌است كه همه روزه اكثر افراد با آن سروكار دارند و برخي به صورت تخصصي و برخي به صورت تجربي از آن استفاده مي‌كنند .  حسابداري اين امكان را به ما مي‌دهد كه ميزان سوددهي و هزينه‌ها را به صورت علمي‌و دلخواه تغيير دهيم. اطلاعات مربوط به‌اين رشته، مورد استفادة عموم مردم از مديران صنايع، سرمايه‌گذاران، تجار و اصناف تا استفاده‌كنندگان محصولات و خدمات مي‌باشد و باعث مي‌شود تا اعداد و ارقام نامفهوم و گيج‌كننده به صورت اطلاعات جالب توجه و قابل نتيجه‌گيري در دسترس قرار گيرد.

فراگيري اين فن به صورت تخصصي، نه تنها به صورت يك حرفه مطرح بلكه در زندگي خصوصي و شخصي نيز كارساز مي‌باشد. به طور مثال نحوة صحيح بودجه‌بندي، تقسيم هزينه، تعيين قيمت تمام شده، روش‌‌هاي پيمانكاري، معاملات اوراق بهادار، تعيين استهلاك دارائي‌‌ها،انواع سرمايه‌گذاري،حسابداري با توجه به تورم و …از بحث‌‌هاي ارائه شده در اين گروه مي‌باشد. در پايان شايد بتوان حسابداري را به عنوان پايه اصلي صنعت، توليد و ارائه خدمات معرفي كرد. چرا كه بدون وجود حسابداري و ثبت دقيق و نتيجه‌گيري صحيح از اطلاعات،پايه اصلي شركت كه همان سرمايه و نقدينگي است به لرزه درآمده و چه بسا كه شركت را به انحلال بكشاند.

تنوع مؤسسات و گوناگوني فعاليتهاي مختلف اقتصادي در پهنه جهان، دانش و حرفه حسابداري را بر آن داشته تا در قالب مباني و اصول عمومي، راه حلهاي متناسبي را براي نگهداري حسابهاي فعاليتهاي گوناگون، به نحوي فراهم آورد كه صورتهاي مالي مؤسسات تصوير گوياتري از نتايج عمليات و وضعيت مالي ارائه دهند. از طرفي، فعاليتهاي مؤسسات اقتصادي در كشورهاي مختلف در بستري از اوضاع و احوال اقتصادي و اجتماعي و در محدوده مناسبات حقوقي كشور انجام مي شود و اين عامل، به نوبه خود، جستجو و يافتن راه حل مناسب و مطلوب را در محدوده راه حلهاي متعارف در سطح بين المللي الزامي كرده است.

ما با اندوخته روشهای مختلف حسابداری به این اعتقاد رسیده ایم ویژگی حسابداری به عنوان یک فن نیازمند یادگیری عملی را خواستار است و به این جهت دوره پیش رو را آماده کردیم و در این مدت هر سال حدود ۱۰ دوره را موفق به برنامه ریزی و برگزاری شده ایم و بی شک حسابداران خبره ای را در این مدت افتخار داشتیم که آموزش دهیم .

مدرسین بخش آموزش عملی خود مدیران مالی و حسابرسان جاری هستند که با کسب تجربه و مدارج علمی و با سابقه تدریس و آشنایی به اصول آموزشی آماده ارایه خدمت به حسابداران آینده را دارند .

سرفصل ها

  • مفاهیم و تئوری های حسابداری 
  • نحوه تهیه صورت‌های مالی و استانداردها
  • مبانی عملی حسابداری  
  • حسابداری موجودی ها 
  • تحریر دفاتر قانونی
  • کدینگ ماهیت حسابها و تشریح مراکز هزینه ها 
  • حقوق و دستمزد
  • حسابداری استهلاک اموال اظهارنامه بیمه و…
  • صورتهای مالی و معاملات فصلی

ویژگی ها :

محور آموزشی این دوره، تعاملی، دانش محور و استدلالی بوده که فراگیران را آماده‌ی ورود به بازار کار خواهد کرد و لازم به ذکر است این حرفه نیاز به سرمایه اولیه ندارد. در این دوره هنرجو با نحوه عملیات حسابداری یک شرکت فرضی آشنا شده به صورتی که هم ثبت در دفاتر قانونی را فرا می‌گیرد و هم با نحوه تهیه صورت‌های مالی و بستن حساب‌ها آشنا می‌شود.

آینده شغلی:

چون علم حسابداری در همه رشته‌ها و گروه‌های شغلی مورد نیاز می‌باشد، شناخت و تحصیل این رشته، ورود به بازار کار گسترده ی آن و احراز شغلی مناسب را تضمین می نماید.

زمان بندی کلاسهای :

کلاسها به صورت سه روز در هفته  ( شیفت قبل از ظهر مابین ۹ الی ۱۴ و شیفت عصر مابین ۱۶ الی ۲۰  )  برگزار میگردد که میتوانید با توجه به زمان خود ازبین شیفتها و کلاسهای داخل شیفت یکی را انتخاب کنید .

ویژگی های حاصله پس از طی دوره : توان درک مفاهیم حسابداری و تجزیه و تحلیل رویدادهای حسابداری ، تهیه دفاتر روزنامه و کل و تهیه ترازهای آزمایشی ، تهیه صورت حسابهای حسابداری از قبیل سود و زیان ، سرمایه ، حقوق و دستمزد و تهیه صورتهای مالی و تحریر دفاتر قانونی ، تجزیه تحلیل و تنظیم اظهانامه ها مالیاتی و تهیه لیست حقوق و بیمه و …

امید است با یاری پروردگار بتوانیم  قدمی کوچک در راستای برگزاری آموزشهای اصولی و غیر تجاری ( بدون در نظر گرفتن سود) برداریم .

ثبت نام شروع شد

ارایه گواهینامه معتبر حسابداری
کارگاه آموزشی عمومی با حداقل ۳ و حداکثر ۶ نفر
تضمین در یادگیری
با تخفیف ویژه برای دانشجویان ( شهریه اقساطی )