برخورداری از معافیت های مالیاتی
تنظیم و ارسال اظهار نامه های مالیاتی
تنظیم و ارسال صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان مالیاتی
خدمات پشتیبانی و فنی حسابداری در تبریز (به صورت عملیاتی)توسط تیم مجرب
یکی دیگر از انواع خدمات حسابداری، خدمات پشتیبانی یا فنی است. این خدمات شامل اتوماتیکسازی امور حسابداری و سیستمهای مالی در شرکت است. این نوع خدمات با پشتیبانی همراه است و جزئیات زیادی دارد که شرکت های حسابداری آنها را بررسی میکند. شرکتهایی که نرمافزارهای حسابداری ارائه میدهند هم جزو این مورد به حساب میآیند.
خدمات پشتیبانی و فنی که توسط شرکت های حسابداری در تبریز انجام میشود به صورت زیر است:
- طراحی نرمافزارها و سیستم های حسابداری و انبارداری پیشرفته
- راهاندازی نرمافزارهای حسابداری و ارائه خدمات با توجه به نیازهای هر شرکت و کسبوکار
- راهاندازی سیستمهای مختلف امور مالی و حسابداری مثل سیستمهای حضور و غیاب
خدمات اجرایی حسابداری تبریز
در این نوع خدمات معمولا تمام امور اجرایی یک مجموعه در زمینه حسابداری به شرکتهای حسابداری سپرده می شود. البته در برخی مواقع قسمتی از کار به وسیله تیم حسابداری شرکت انجام میشود. در اکثر مواقع، در کنار استفاده از خدمات اجرایی، از خدمات عملیاتی و مشاوره هم استفاده میشود و یک حسابدار باتجربه و کاربلد به منظور انجام امور مالی فرستاده میشود.
برخی از خدمات اجرایی حسابداری در تبریز به این صورت میباشد:
- انجام فعالیتهای حسابداری حقوق، فرستادن لیستهای بیمه و مالیات
- انواع کارهای حسابداری شرکت
- تهیه صورت مالی و حسابرسی
خدمات ۳۶۰ درجه حسابداری تبریز
ممکن است برخی از شرکتها خدماتشان را به صورت تخصصی و در یک زمینه انجام دهند. اما گاهی اوقات ترکیبی از خدمات مختلف به مشتریان ارائه میشود که به آن خدمات ۳۶۰ درجه میگویند. البته نمیتوان این نوع خدمات را برای همه شرکتها انجام داد و باید در ابتدا نیاز آنها به درستی بررسی شود.
خدمات مالی و حسابداری در تبریز : این نوع از خدمات با اینکه پیچیدگی چندانی ندارند، اما نیاز به توجه، مراقبت و نظارت دائمی دارند. حسابداری که این نوع از خدمات حسابداری را ارائه می دهد باید به اصول حسابداری تسلط کامل داشته باشد. برخی از خدمات مالی و حسابداری شامل این موارد است:
- ارسال نماینده شرکت حسابداری برای انجام امور اجرایی حسابداری
- نظارت بر اسناد حسابداری
- تهیه گزارشات مالی میان دوره و سالیانه
- نظارت و کنترل حساب ها به صورت لحظه ای
- بستن حساب ها
- انجام امور حسابداری شرکت های بازرگانی، پیمانکاری، صنعتی و …
- و …
خدمات حسابداری اداری و کارکنان: خدمات حسابداری که مربوط به امور مالی کارکنان و مسائل اداری است. برخی از این خدمات شامل موارد زیر است:
- انجام امور استخدام نیرو و کارگزینی
- تنظیم انواع قرارداد و انجام امور مربوط به انتقال، جابه جایی و یا پایان همکاری
- انجام امور پرونده های پرسنل و نگهداری از آن ها
- انجام امور بیمه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی
- و …
آخرین دسته بندی های خدمات حسابداری
خدمات حسابداری تبریز از یک رویکرد دیگر نیز قابل بررسی هستند. این نوع دسته بندی صرفا به نوع کسب و کار وابسته است و بر اساس آن خدماتی که یک شرکت حسابداری به یک مجموعه اقتصادی ارائه می دهد، وابسته به هویت آن کسب و کار است.
خدمات حسابداری با اهداف زیر فعالیت می کند:
تهیه اطلاعات مورد نیاز مدیران داخلی شرکت
اطلاعات لازم برای استفاده کنندگان خارجی نظیر سرمایه گذاران، بانک، اداره مالیات
تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده، محاسبه عوارض، بیمه، مالیات
ارائه اطلاعات لازم برای بخش های تولید، تصمیم گیری و فروش
مستند کردن رویداد های مالی
گزارش و تجزیه و تحلیل مالی از عملکرد شرکت
ارائه خدمات حسابداری توسط موسسه حسابداری نوین تراز در شهر تبریز
خدمات حسابداری در شهر تبریز ( Providing accounting services in Tabriz ) یکی از مهم ترین نیازهای هر کسب و کاری است. یک مجموعه، چه بزرگ و چه کوچک، باید یک یا چند نفر را برای مدیریت امور مالی خود استخدام کند. اما گاهی اوقات افراد داخل شرکت نمی توانند از عهده این مسئولیت برآیند. به همین دلیل بسیاری از مجموعه ها تصمیم می گیرند امور حسابداری را به شرکت های حسابداری که متخصص این امر میباشند برون سپاری کنند.
موسسه حسابداری نوین تراز تبریز (نوین تراز) با کادری مجرب و متخصص، توانایی انجام امور حسابداری و تهیه اسناد و دفاتر سازمان شما را دارد. اگر کسب و کار شما خدماتی، تولیدی، بازرگانی، پیمانکاری یا هر حوزه دیگری است، می توانید با مراجعه به مجموعه ما از مشاوره مالی رایگان بهره مند شوید. با عقد قرارداد رسمی تمامی فعالیت های مربوط به حوزه مالی و خدمات مالیاتی را با خیالی آسوده به ما بسپارید و مطمئن باشید که امور مالی شما به بهترین نحو ممکن اداره خواهد شد.
کارشناسان ما در ابتدای امر با بررسی و تجزیه و تحلیل اسناد حسابداری شما، یک گزارش کامل از وضعیت کسب و کارتان ارائه میدهند و درصورت نیاز پیشنهادات کارسازی را برای بهبود فعالیت شرکت مطرح میکنند و سعی میکنند با نظم بخشیدن به فعالیت های مالی، مجموعه را به سمت اهداف مشخص شده هدایت نمایند.
آشنایی با آموزشهای حسابداری
در حقیقت، کسانی که هیچ آشنایی با فن حسابداری مالی ندارند، برای آموزش حسابداری از این جا باید شروع کنند. این دوره حتی برای برخی از دانشجویان رشتههای حسابداری، مدیریت و اقتصاد که احساس میکنند آنچه در دانشگاه آموختهاند برای جذب بازار کار کفایت نمیکند، نیز کارگشا است. به عنوان یک حسابدار ، باید با مفاهیم اولیه حسابداری، اصول حسابداری مالی، روشهای انجام حسابداری ، قانون مالیات ونحوه کار با نرم افزارهای حسابداری آشنا باشید.
حسابداری شرکت ها به مدیران واحدهای تجاری کمک میکند گزارش کامل و مدونی از تمام معاملات و حساب و کتابهای شرکت را در اختیار داشته باشند.
امروزه مبحث حسابداری شرکت ها به یکی از مهمترین مباحثی تبدیل شده است که علاوه بر مدیران شرکت، سایر ذی نفعان، سهامداران، سازمان امور مالیاتی و غیره نیز به آن توجه ویژهای دارند.
چه کسی حسابدار گفته میشود و او چه وظایفی را برعهده دارد؟ پاسخ به این سوال مفصل است اما اگر بخواهیم بهطور خلاصه جواب دهیم باید بگوییم که حسابدار به کسی گفته میشود که وظیفه انجام عملیات مالی و ارائه خدمات حسابداری را در یک کسب و کار، شرکت، سازمان و… برعهده دارد.
شمایی که قصد دارید با گذراندن دوره آموزش حسابداری وارد این حرفه بشوید باید به این مسأله توجه داشته باشید که یکی از مهمترین نقشها در هر شرکت و هر سازمانی، نقش حسابداری است. این نقش از آن جهت حائز اهمیت است که بررسی تمامی اطلاعات مالی اعم از محاسبه سود و زیان، بررسی وضعیت مالی شرکت و… همگی برعهده شخص حسابدار میباشد.
کسی که به عنوان حسابدار میخواهد مشغول به کار شود باید حتما مهارت هایی را آموزش دیده باشد (کلمه رمز: دوره مالیاتی) تا بتواند به راحتی اسناد مالی را ثبت سند کرده و گزارش گیری دقیقی را ارائه دهد. در ادامه به بررسی برخی از مهارت هایی که یک حسابدار باید حتما بیامورد خواهیم پرداخت.
همان طور که قبلاً هم عنوان کردیم، مشاغل مرتبط با حوزه مالی و حسابداری بسیار وسیع و متنوع بوده و آموزش حسابداری نیز از این مورد مستثنی نیست. بنابراین، هر فرد علاقمند باید بتواند تا دوره های آموزشی را به بهترین نحو ممکن انتخاب کرده و این مورد می باید تا بر اساس نیاز وی و کاربری مربوطه در نظر گرفته شود. اما جدا از این پروسه، حوزه های مرتبط با آموزش حسابداری را می توان به چندین دسته و گروه مختلف تقسیم کرد که این گروه ها عبارتند از:
- دوره آموزشی حقوق و دستمزد
- آموزش حسابداری صنعتی
- دوره های آموزشی حسابداری پیمانی و پیمانکاری
- آموزش حسابداری مالیاتی
- آموزش نرم افزارهای گوناگون حوزه حسابداری
- آموزش حسابداری و انبار گردانی
- آموزش در حوزه تحریر دفاتر
- آموزش حسابرسی
شرکت های در حال رشد اغلب به نقطه ای می رسند که نیازمند راهنمایی های حرفه ای در حوزه حسابداری و مالیاتی هستند، اما به خدمت گرفتن یک مدیر حسابدار تمام وقت برای کسب و کارها هزینه سنگینی در پی دارد . خدمات CFO موسسه حسابداری موسسه حسابداری نوین تراز تبریز به شما امکان می دهد که این مزایا را بر اساس موارد مورد نیاز به دست آورید. ما با تهیه گزارشات مالی و ارائه خدمات حسابداری مدیریت به شما کمک می کنیم تا شاخص های عملکرد کلیدی خود را افزایش دهید، هزینه های سربار اضافی غیر ضروری را برطرف و هزینه های خود را بهینه کنید. اگر تا به حال به دلیل هزینه های بالای استخدام یک کارشناس مالی از مزایای گزارشات و تحلیلهای حسابداری محروم شده اید خدمات نیمه وقت CFO ما یک راه حل فوری برای نیازهای شما است.
درصورتی که شما یک شرکت دانش بنیانی یا استارتاپی هستید یا به تازگی کسب و کاری راه اندازی کرده اید و امکان نصب و راه اندازی یک سیستم حسابداری را ندارید. ما بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین و تحت وب رایگان مورد نیاز را تهیه کرده ایم و حسابهای شما را ثبت و نگهداری می کنیم ، روزانه از آن بک اپ تهیه می کنیم و هر وقت که نیاز داشتید ، فایل بک آپ را به شما تحویل می دهیم . این خدمات هیچ هزینه اضافه ای برای شما به همراه ندارد. ما تضمین می کنیم اطلاعات مالی کسب و کار شما از امنیت کافی بر خوردار است.
برخی از خدمات ما :
ثبت اسناد حسابداری جاری و معوقه
تنظیم صورت های مالی
عملیات اصلاح و بستن حساب
تشکیل پرونده مالی و دریافت کد اقتصادی
تنظیم اظهارنامه عملکرد شرکت
مشاوره حسابرسی صورت های مالی
مشاوره حسابرسی مالیاتی
حسابرسی عملیاتی
مشاوره حسابرسی داخلی
۱۰ ویژگی ضروری نرم افزار حسابداری
امروزه پیش بردن کارهای مالی بدون نرم افزار امکان پذیر نیست و همه میدانیم یک نرم افزار حسابداری شرکتی خوب تا چه میزان میتواند باعث سهولت ثبت معاملات و سرعت عملکرد سازمان و موسسه شود. در این جا میخواهیم ۱۰ مورد از ویژگیهای ضروری یک نرم افزار مالی خوب را شرح دهیم. به این صورت ویژگی های ضروری نرم افزار حسابداری شرکتی عبارتند از:
- ارائه دقیق و کاربردی گزارش های مالی
- یکپارچگی کامل اطلاعات
- سازگار با قوانین مالیاتی و بیمه کشور
- سطح امنیت بالا
- سرعت پردازش بالا و عملکرد خوب
- پشتیبانی خوب
- بروزرسانی مستمر
- ساختار اصولی
- متناسب با استانداردهای حسابداری
- کدینگ منعطف
سایر خدمات مالی
خدمات مشاوره مالی و مالیاتی متناسب با موسسه و شرکت شما و ایجاد اتوماسیون حسابداری و انبار و سیستم بهای تمام شده برای ایجاد ساختار بهتر جهت پیشبر د مالی .
خدمات حسابداری
انجام خدمات حسابداری شرکت های بازرگانی ، شرکت های پیمانکاری ، شرکت های تولیدی و صنعتی و فروشگاهها
شرکت های بازرگانی ، پیمانکاری ، تولیدی و صنعتی و حتی فروشگاههای کوچک هر کدام با توجه به وسعت فعالیت خود و نیز میزان مراودات مالی و تعداد پرسنلی که برایشان کار می کنند و نیز نوع فعالیت و اینکه به کار واردات می پردازند و یا ضمن برآورده کردن نیازهای داخلی به صادرات هم مشغول هستند مسایل مالی متفاوت داشته و دارای درجه ای خاص از پیچیدگی می باشند .
نحوه محاسبه مالیات وارزش افزوده ، حسابداری خرید و فروش ها ، نحوه محاسبه سود و زیان و هزینه های تمام شده ، خرید و یا واردات مواد اولیه و مراودات با شرکت های خارجی در هر یک از این شرکت ها متفاوت است و نیازمند آشنایی حسابداران با کلیه جزییات هر یک از این موراد می باشد .
استقرار کادر و نماینده جهت ارئه خدمات حسابداری
استقرار نماینده و کادر حسابداری در سطوح مختلف بر حسب نیاز شرکت به صورت پاره وقت و تمام وقت و پروژه ای
شرکت های کوچک می توانند برای صرفه جویی در هزینه های خود به جای استخدام یک نیروی حسابدار تمام وقت از موسسات مالی بخواهند یک نیروی پاره وقت برای انجام امور حسابداری شرکت اعزام نمایند و ضمن انجام کلیه امور مای شرکت در خصوص فعالیت های مالی و تهیه اظهارنامه و موارد دیگر هم شرکت را یاری نمایند .
شرکت های بزرگ و با حجم مراودات مالی بسیار زیاد و متنوع هم می توانند علاوه بر داشتن یک واحد حسابداری از موسسات مالی بخواهند به جهت نظارت بر عملکرد واحد مالی شرکت به عنوان یک شخص بی طرف و نیز برای رصد خطاهای مالی و پیشگیری از بروز ضرر و زیان های مالی و مالیاتی عمده وارد عمل شده و شرکت را در این خصوص یاری کنند .
ارائه خدمات حسابداری در زمینه نظارت بر واحد مالی
ساماندهی و به روز رسانی حسابهای معوق
بخشی از حساب های معوق هزینه های معوق هستند . هزینه های معوق هزینه هایی هستند که شرکت قبل از وقوع آن متحمل آنها شده است مثلا حقوق ماهانه پرسنل هزینه های معوق هستند . اسناد پرداختنی هم در صورتی که در موعد مقرر رسیدگی نشوند می توانند مشمول هزینه های معوق شوند . هزینه ها یا حساب های معوق معمولا به صورت هفتگی یا ماهانه بررسی و رسیدگی نمیشوند و معمولا در پایان هر فصل به انها رسیدگی می گردد .
برای رسیدگی باید تمامی اسناد و مدارک مربوط به آنها در طول فصل جمع اوری و ثبت و نگهداری شده باشد . موسسات مالی و خدماتی می توانند به جهت اهمیت این حسابها راسا و به صورت مستقیم با بررسی اسناد و مدارک این حساب ها را رسیدگی کرده و اقدامات مربوط به انها را انجام دهند یا در رسیدگی به این حسابها به متولیان مالی و حسابداری شرکتها کمک کنند .
فروش و پشتیبانی فروش نرم افزارهای مالی تدبیر در شمالغرب کشور با کادر مجرب و پشتیبانی ۱۲ ساعته و تنوع محصولات نرم افزاری
( شامل حسابرسی داخلی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، ارزیابی سیستم کنترل های داخلی، ارزیابی ریسک ناشی از فعالیت های واحدهای مختلف صاحبکار، بررسی اجرای دقیق آیین نامه ها و بخشنامه و مصوبات هیات مدیره و رعایت الزامات قانونی و استانداردهای حسابداری، همچنین بررسی آیین نامه ها و دستورالعمل های داخلی سازمان و به روز رسانی ها با توجه به نوع فعالیت و آخرین تغییرات ساختار مالی، اداری و عملیاتی سازمان.)
بخشنامه ٢۵ بندی سازمان امور مالیاتی برای بررسی تراکنشهای بانکی
رئیسکل سازمان امور مالیاتی در بخشنامهای، نحوه بررسی و رسیدگی به اطلاعات پولی و مالی واصله از جمله تراکنشهای بانکی را اعلام …
تغییرات حداقل حقوق ۹۹ کارگران
حقوق و دستمزد سال ۱۳۹۹ محاسبه حقوق اداره کار سال ۹۹ همه آنچه درباره افزایش دستمزد سال ۹۹ کارگران و کارمندان باید …
لایحه بودجه ۹۹ کل کشور
به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران لایحه بودجه ۹۹ کل کشور لایحه بودجه ۹۹ کل کشور از سوی حسن روحانی، رئیسجمهور به …
آشنایی با سامانه کدال و کاربرد آن ؟
کدال چیست و چه کاربردی دارد؟ کدال در واقع مخفف عبارت انگلیسی Comprehensive Database Of All Listed Companies بوده که به معنای سامانه …
کاهش مشکلات دارنده چک صیاد
کاهش مشکلات دارنده چک صیاد سامانه صیاد چیست؟ طبق اعلام بانک مرکزی از ابتدای شهریور امسال دستهچک تمامی بانکها باید از طریق سامانه صیاد …
دلایل استفاده از سیستم کنترل داخلی حسابداری
دلایل استفاده از سیستم کنترل داخلی حسابداری کلیه روش ها و رویه هایی که توسط مدیریت وضع می شوند. بدین منظور که …
انواع قرارداد پیمانکاری
انواع قرارداد پیمانکاری هدف ازانعقاد هرگونه قرارداد ، تنظیم روابط قانونی بین طرفین قرارداد برای برقراری وایجاد حقوق ، مسئولیت ها ، …
صندوق مکانیزه فروش
صندوق مکانیزه فروش چیست؟ در حال حاضر یکی از بازارهای پرتراکنش بازار کار، موضوع صندوق مکانیزه فروش می باشد. هنوز با توجه به حضور …
اشتباهات متداول در تهیه صورتهای مالی
اشتباهات متداول در تهیه صورتهای مالی گارو هوانسیانفر در بعضی از شرکتها که صورتهای مالی نهایی تهیه میشود، اشکالات عدیدهای در آن …