سخت افزار صندوق های فروش فروشگاهی (pos) تبریز نرم افزار فروشگاهی اداره دارایی نرم افزار حسابداری پیمانکاری وشرکتی حسابدای تبریز

نوین تراز

تواناییها و ویژگی های سخت افزار صندوق های فروش فروشگاهی (pos)

ویژگی های سخت افزار صندوق های فروش (pos):

از نظر سازمان امور مالیاتی می بایست سخت افزار سامانه فروشگاهی دارای ویژگی های ذیل می باشد:

۲.صاحبان مشاغل بتوانند متناسب با کاربرد و نیاز خود آن را انتخاب نمایند.
۳.از لحاظ کیفیت می بایست شرایط استفاده دز محیط های تجاری را داشته باشند.
۴.برحسب نیاز و توسعه کسب و کار صاحبان مشاغل، قابلیت ارتقائ را داشته باشند.
۵.قابلیت اتصال تجهیزات جانبی را داشته باشند مانند: بارکد، اسکنر، فیش، پرینتر، پرینتر معمولی، صندوق و نمایشگر مشتری.
۶.قابلیت نصب و اجرای نرم افزارهای مورد تأیید سازمان امورمالیاتی کشور را دشته باشد.
۷.صندوق های فروش و تجهیزات جانبی باید با استاندارد opos و upos سازگار باشند.
۸.این دستگاه ها می بایست امکانات استفاده از سیستم های شبکه ای به عنوان یک ایستگاه کاری را داشته باشند.
۹.قابلیت اتصال به pos بانکی جهت فروش یا استفاده از کارتهای اعتباری را داشته باشد.
۱۰.قابلیت اتصال از طریق درگاه usp یا RS۲۳۲ به سایر تجهیزات جانبی را داشته باشد.

POS-Setup

تواناییهای نرم افزارهای نصب شده بر روی سامانه های فروشگاهی:

از نظر سازمان امورمالیاتی نرم افزارهای حسابداری نصب شده بر روی سامانه های فروشگاهی می بایست دارای ویژگی های ذیل باشد:

۱.پوشش دادن مواردی که در ماده ۲ و ماده ۳ از آیین نامه اجرایی ماده ۷۱ قانون نظام صنفی منظور گردیده است.
۲.نرم افزار باید مناسب با شغل و نیاز صاحبان مشاغل قابل انتخاب باشد و نیاز واقعی مودی را از لحاظ مختلف تأمین نمایند.
۳.امکان ثبت خرید و فروش کالا، انبارداری(موجودی کالا) و حسابداری جهت ثبت هزینه های صاحبان مشاغل.
۴.دارای یک بانک اطلاعاتی قابل اعتماد باشد تا در مقالب مشکلاتی مثل قطعی برق و غیره اطلاعات آن دچار مشکل نشود.
۵.امکان برقراری ارتباط با رابط های نرم افزاری ارائه شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور و قابلیت ساخت فایل های الکترونیکی مورد نیاز سازمان.
۶.امکان تهیه خروجی براساس استاندارد ارائه شده توسط سازمان امورمالیاتی شامل گزارش سه ماهه خرید و فروش، اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و …
۷.قابلیت محاسبه خودکار مالیات بر ارزش افزوده و عوارض با توجه به نوع کالا و خدمات و درج در فاکتور فروش.
۸.لزوم استفاده از کد کالاو خدمات(ایران کد) در فرم صورتحساب و سامانه فروش.
۹.قابلیت سفارشی شدن نرم افزار برای رسته های شغلی مختلف براساس طبقه بندی مشاغل ماده ۹۶ قانون مالیات مستقیم.
۱۰.امکان کنترل و دسترسی لحظه ای موجودی کالا در هنگام فروش و در طول دوره مالی.
۱۱.امکان بررسی وضعیت دشتگاه های جانبی متصل به صندوق فروش.
۱۲.محیط گرافیکی و کاربرپسند(user friendly) و چندزبانه(فارسی و انگلیسی).
۱۳.امکان دسترسی به تمام امکانات سیستم با استفاده از کلیدهای میانبر.
۱۴.کنترل و شناسایی کاربران با توجه به رمز عبور و حق دسترسی.
۱۵.امکان طبقه بندی و گروه بندی کالاها در ساختارهای سلسله مراتبی.
۱۶.امکان تعریف بارکدهای متعدد برای یک کالا و دسترسی به اطلاعات کالا از طریق اسکن بارکدکالا.
۱۷.امکان دسته بندی مجموعه ای از کالاها و فروش و قیمت گذاری گروهی.
۱۸.امکان قیمت گذاری x/y (یک عدد ۵۰۰ریال، ۳ عدد ۱۰۰۰ریال).
۱۹.امکان تعریف قواعد فروش و خرید عمده و قیمت گذاری بر آن اساس.
۲۰.امکان صدور فاکتور برگشت از فروش و سند مرجوعه خرید.
۲۱.تخصیص شماره سریال خودکار به اسناد خرید و امکان ردیابی اقلام فاکتور با واردسازی شماره سریال سند.
۲۲.امکان ثبت اسناد خرید به صورت قطعی، امانی و مشارکتی.
۲۳.امکان ثبت فروش نقدی، اعتباری، چک یا ترکیبی.

تواناییها و ویژگی های سخت افزار صندوق های فروش فروشگاهی (pos)

موسسه حسابداری و حسابرسی نوین تراز تبریز آماده ارایه خدمات مالی و حسابداری و آموزش اصولی و عملی حسابداری و دوره های کاآموزی حسابداری در شهر تبریز . تلفن : ۳۵۴۱۴۸۷۸ –  ۰۴۱

© 2016 موسسه حسابداری نوین تراز تبریز | خدمات حسابداری و حسابرسی

logo-footer

باما در تماس باشید :               

قالب وردپرس