بهترین و معتبر ترین آموزشگاه حسابداری برای یادگیری آموزش حسابداری مقدماتی در تبریز

دوره های آموزش حسابداری مقدماتی در تبریز بصورت کاملا کاربردی و با امکان برگزاری کلاس ها بصورت حضوری و آنلاین توسط آموزشگاه موسسه حسابدری نوین تراز تبریز .

با توجه به این که رسالت دانشگاهها پرورش افراد جهت پرداختن به علم حسابداری میباشد لذا به ندرت توسط برخی اساتید دلسوز دوره های عملی برای یادگیری مهارت و فن حسابداری برای دانشجویان برگزار میشود در این میان  آموزشگاههای فنی که رسالت فنون آموزی را دارند ولی در بیشتر موارد شاهد استفاده از مربیانی بدون تجربه در حسابداری ، باعث شده تا نتیجه مطلوب به دست نیاید .

در این بین موسسات و شرکتهای حسابداری و حسابرسی بهترین بستر برای ادغام فن حسابداری با علم و انتقال دانش فنی از حسابداران شاغل به هنرجویان خواهد بود .

و موسسه حسابداری نوین تراز تبریز مفتخر است از بدو تاسیس بیش از ۱۴ سال به پرورش حسابداران توسط کارشناسان خبره خود مشغول بوده است . و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر از هنرجویان این موسسه در عرصه اقتصادی با عناوینی چون مدیر مالی و حسابدار ارشد مشغول به کار هستند .

اگر میخواهید خیلی سریع وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید باید به شما بگوییم که حسابداری از بهترین رشته های درآمدزا در ایران است که بازارکار خوبی را به خود اختصاص داده است.امروزه تمام اصناف و کسب و کار های بزرگ و کوچک از سازمان های کوچک گرفته تا مراکز دولتی و اداری بزرگ نیاز به یک تیم حسابداری خبره دارند که امور حسابداری خود را به آن بسپارند.

حسابداری چیست؟

علم حسابداری زبان تجارت خوانده می‌شود، چون از طریق تهیه گزارش‌های مالی، اطلاعات لازم را درباره واحدهای اقتصادی در اختیار اشخاص ذینفع، ذیعلاقه و ذیحق قرار می‌دهد.

حسابداری به معنی ثبت و ذخیره اطلاعات مالی، ارائه تجزیه و تحلیل و نتایج میباشد، در واقع حسابداری را می‌توان راهی برای کنترل سلامت مالی، ارزیابی دارایی‌های مالی، بدهی‌ها و همینطور جریان نقدی در کسب و کارها تعریف کرد.

حسابداری به دو قسمت حسابداری و حسابرسی تقسیم می شود:

حسابداری: حسابداری یک فعالیت خدماتی است که وظیفه ­اش آماده کردن اطلاعاتی، که اساساً دارای ماهیت مالی هستند، در مورد واحد اقتصادی است.

حسابرسی: حسابرسی فرآیندی منظم و با قانون (سیستماتیک) جهت جمع ­آوری و تحلیل بی طرفانه شواهد در رابطه ادعاهای مدیریت در رابطه با فعالیت­ ها و رویدادهای اقتصادی، به تعیین درجه انطباق این ادعاها و اظهارات با معیارهای از پیش تعیین و گزارش نتیجه ها به اشخاص ذینفع است.

آیا من می‌توانم حسابدار خوب در تبریز شوم؟

رشته حسابداری یکی از رشته‌های آموزش عالی است که داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، تجربی و علوم انسانی می‌توانند این رشته را برای تحصیل انتخاب کنند. تمامی افراد علاقمند می توانند وارد این حرفه شده و با ثبت نام در دروه های آموزشی در مشهد در این حرفه متخصص شده و وارد بازار کار شوند. آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته در تبریز.

فرصت‌های شغلی حسابداری در تبریز؟

فرصت های شغلی یک حسابدار در تبریز خیلی گسترده است و از پایین ترین سطح تا بالاترین سطح را شامل می شود. دانش آموختگان رشته حسابداری می توانند در شغل های زیر استخدام شده و فعالیت داشته باشند:‏

حساب دار، حسابرس، مدیر مالی، کارشناس امور مالیاتی، کارمند بانک، رییس بانک، کارشناس پشتیبانی نرم‌افزار، تحلیل گر مالی، حسابرس یا مسئولان حسابداری و امور مالی در موسسات گوناگون مشغول به کار شوند. استخدام حسابدار در تبریز.

ویژگی های دوره مقدماتی حسابداری  ؟ 

همه افراد می توانند از دوره حسابداری مقدماتی نوین تراز شرکت کنند اما پیشنهاد ما برای شرکت در این دوره به کسانی است که قصد دارند در بازار کار حسابداری مشغول به کار شوند. همچنین افرادی که پیش نیازی از حسابداری ندارند اما علاقمند به یادگیری و کسب درآمد در این حرفه هستند می‌توانند در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.

به طور کلی دوره آموزش حسابداری مقدماتی مناسب افراد زیر است:

  1. علاقمندان به حسابداری
  2. دانشجویان حسابداری
  3. فارغ التحصیلان حسابداری
  4. کارآموزان فنی و حرفه ای حسابداری
  5. فارغ التحصیلان رشته مدیریت بازرگانی و اقتصاد
  6. علاقمندان به ورود به بازار کار
  7. و به طور کلی همه کسانی که به دنبال آموزش حسابداری کاربردی هستند.

چرا باید در دوره آموزش حسابداری مقدماتی شرکت کنم؟

شاید برایتان سوال باشد که چرا باید در دوره حسابداری مقدماتی شرکت کنید. دلایل شما برای شرکت در این دوره می تواند جز موارد زیر باشد:

  • فارغ التحصیل رشته حسابداری هستید اما تاکنون موفق به کسب جایگاه شغلی مناسب نشده اید.
  • در بازار کار حسابداری جذب شده اید اما هنوز به مباحث پایه حسابداری تسلط کافی ندارید.
  • علاقمند به حسابداری هستید اما نمی دانید که باید از کجا شروع کنید.
  • به دنبال کسب دانش و افزایش معلومات خود در رشته حسابداری هستید.
نکته: حتی اگر یکی از موارد بالا جز دلایل شما برای شرکت در دوره حسابداری مقدماتی باشد، توصیه می کنیم که در این دوره ثبت نام کنید. چرا‌که علاوه بر یادگیری مبانی حسابداری، با ذکر مثال های کاربردی و حل تمرینات مستمر در طول دوره، با دانش کاربردی حسابداری آشنا می شوید.

پیش نیاز دوره آموزش حسابداری مقدماتی

برای شرکت در این دوره، نیاز به هیچ مدرک یا پیش زمینه تحصیلی ندارید. تنها لازم است علاقمند به یادگیری باشید و هدف شما ارتقا دانش کابردی حسابداری باشد نه تنها کسب مدرک. بنابراین با آموزش حسابداری مقدماتی فرداد بدون هیچ پیش نیازی از حسابداری کسب درآمد کنید.

دوره کاراموزی حسابداری در تبریز

چه مباحثی در دوره آموزش حسابداری مقدماتی مطرح می شود؟

در بخش سرفصل های دوره، به طور مفصل در مورد مباحث مطرح شده در این دوره صحبت می کنیم. اما به طور کلی در این دوره آموزشی شما با مباحث زیر آشنا خواهید شد:

  • مبانی و تعاریف حسابداری
  • چگونگی آنالیز رویدادهای مالی
  • ثبت اسناد و تهیه صورت های مالی
  • نحوه ارزیابی موجودی کالا
  • اصلاح و بستن حساب ها
  • مبانی حسابداری
  • تهیه و تنظیم صورت های مالی
  • ثبت اسناد و دفاتر حسابداری
  • اصلاح حساب ها
  • بستن حساب ها
  • تنظیم ترازنامه و تراز آزمایشی
  • آشنایی با واحدهای اقتصادی
  • ارزیابی موجودی کالا
  • هزینه های استهلاک
  • هزینه های ثبت نشده
شروع یادگیری یک شغل جدید !؟
شروع یادگیری یک شغل جدید !؟