نوین تراز
مسئولیت کسب و کار شما را می پذیرد....
شروع یک دوستی متفاوت و پایدار
ارائه کلیه خدمات حسابداری در تبریز
ارائه خدمات مالی - اصلاح حساب - استقرار سیستم های مالی و مدیریت - نظارت بر سیستم های موجود
Previous
Next

ارائه خدمات حسابداری در تبریز

جهت دریافت تماس بگیرید
  • تبدیل سیستم دستی حسابداری به مکانیزه.
  • ارائه سیستم مالی مناسب جهت شرکتهای جدیدالتأسیس یا شرکت های با سیستم مالی نامرتب.
  • طراحی و راه اندازی سیستم انبار و ارائه کدینگ جامع انبار
  • طراحی و راه اندازی سیستم قیمت تمام شده
  • تهیه صورتهای مالی اشخاص حقیقی و حقوقی و صورتهای مالی تلفیقی گروه شركتها طبق ضوابط و استانداردهای مالی.
  • انجام انبارگردانی میان دوره ایی و پایان دوره
  • انجام کلیه خدمات حسابداری در محل دفتر شما ( اعزام حسابدار/ استقرار حسابدار)
  • انجام کلیه خدمات حسابداری در خارج از دفتر کار شما و کاهش هزینه های سرباری شما
( شامل انجام عملیات جاری – معوقه حسابداری شرکت ها، تنظیم دفاتر قانونی و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و لیست صورت معاملات فصلی موضوع ماده ۱۶۹ مکرر، گزارشات ارزش افزوده، کلیه عملیات مرتبط تا مرحله تنظیم اظهار نامه مالیاتی و دفاعیه )
( شامل بررسی سوابق مالی شرکت ها و رفع مغایرت حساب ها ، تهیه و تنظیم اسناد اصلاحی و رفع اشکالات مربوط به ثبت عملیات و انطباق مانده حساب ها با استانداردهای حسابداری )

کارآموزی حسابداری تبریز

( شامل طراحی، پیاده سازی، آموزش و رهبری و به روز رسانی سیستم های مالی و مدیریت و سیستم بهای تمام شده با توجه به نیازهای اطلاعاتی ).
( شامل بررسی و به روز رسانی سیستم های مورد استفاده مالی و اداری در سازمان ها و شرکت های متقاضی ارائه خدمات)

انجام کلیه امور حسابداری و مالی اشخاص حقوقی ، اشخاص حقیقی و سایر

برخورداری از معافیت های مالیاتی

معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ثبت نام در سامانه تخصیص شماره اقتصادی، شرط بهره مندی از تسهیلات مالیاتی و معافیت از پرداخت علی الحساب است…

تنظیم و ارسال اظهار نامه مالیاتی

بررسی و تهیه یادداشت سود و ضرر های سالیانه مالی حسابدای تبریز و گزارشات نرم افزار اموال و داراییهای ثابت است ، شرکت حسابداری نوین تراز تبریز با انجام حسابداری این یادداشت ها در دفتری ایجاد می شوند و دارای فرم های تصویب شده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور است که باید توسط شرکت حسابداری …

تنظیم گزارش خرید و فروش فصلی مالیاتی

ماموران مالیاتی برای تعیین درآمد مشمول مالیات علاوه بر دفاتر قانونی (روزنامه و کل) و دفاتر مشاغل (درامد و هزینه) به صورتحساب های مودی نیز اتکا میکنند ،که یکی از این صورتحساب ها گزارش خرید و فروش فصلی است…

خدمات پشتیبانی و فنی حسابداری در تبریز (عملیاتی)

یکی دیگر از انواع خدمات حسابداری، خدمات پشتیبانی یا فنی است. این خدمات شامل اتوماتیک‌سازی امور حسابداری و سیستم‌های مالی در شرکت است. این نوع خدمات با پشتیبانی همراه است و جزئیات زیادی دارد که شرکت های حسابداری آن‌ها را بررسی می‌کند. شرکت‌هایی که نرم‌افزارهای حسابداری ارائه می‌دهند هم جزو این مورد به حساب می‌آیند.

خدمات پشتیبانی و فنی که توسط شرکت ‌های حسابداری در تبریز انجام می‌شود به صورت زیر است:

  • طراحی نرم‌افزارها و سیستم ‌های حسابداری و انبارداری پیشرفته
  • راه‌اندازی نرم‌افزارهای حسابداری و ارائه خدمات با توجه به نیازهای هر شرکت و کسب‌وکار
  • راه‌اندازی سیستم‌های مختلف امور مالی و حسابداری مثل سیستم‌های حضور و غیاب

خدمات اجرایی حسابداری

در این نوع خدمات معمولا تمام امور اجرایی یک مجموعه در زمینه حسابداری به شرکت‌های حسابداری سپرده می شود. البته در برخی مواقع قسمتی از کار به وسیله تیم حسابداری شرکت انجام می‌شود. در اکثر مواقع، در کنار استفاده از خدمات اجرایی، از خدمات عملیاتی و مشاوره هم استفاده می‌شود و یک حسابدار باتجربه و کاربلد به منظور انجام امور مالی فرستاده می‌شود.

برخی از خدمات اجرایی حسابداری در تبریز به این صورت می‌باشد:

  • انجام فعالیت‌های حسابداری حقوق، فرستادن لیست‌های بیمه و مالیات
  • انواع کارهای حسابداری شرکت
  • تهیه صورت مالی و حسابرسی

خدمات ۳۶۰ درجه حسابداری

ممکن است برخی از شرکت‌ها خدماتشان را به صورت تخصصی و در یک زمینه انجام دهند. اما گاهی اوقات ترکیبی از خدمات مختلف به مشتریان ارائه می‌شود که به آن خدمات ۳۶۰ درجه می‌گویند. البته نمی‌توان این نوع خدمات را برای همه شرکت‌ها انجام داد و باید در ابتدا نیاز آن‌ها به درستی بررسی شود.

خدمات مالی و حسابداری: این نوع از خدمات با اینکه پیچیدگی چندانی ندارند، اما نیاز به توجه، مراقبت و نظارت دائمی دارند. حسابداری که این نوع از خدمات حسابداری را ارائه می دهد باید به اصول حسابداری تسلط کامل داشته باشد. برخی از خدمات مالی و حسابداری شامل این موارد است:

  • ارسال نماینده شرکت حسابداری برای انجام امور اجرایی حسابداری
  • نظارت بر اسناد حسابداری
  • تهیه گزارشات مالی میان دوره و سالیانه
  • نظارت و کنترل حساب ها به صورت لحظه ای
  • بستن حساب ها
  • انجام امور حسابداری شرکت های بازرگانی، پیمانکاری، صنعتی و …
  • و …

خدمات حسابداری اداری و کارکنان: خدمات حسابداری که مربوط به امور مالی کارکنان و مسائل اداری است. برخی از این خدمات شامل موارد زیر است:

  • انجام امور استخدام نیرو و کارگزینی
  • تنظیم انواع قرارداد و انجام امور مربوط به انتقال، جابه جایی و یا پایان همکاری
  • انجام امور پرونده های پرسنل و نگهداری از آن ها
  • انجام امور بیمه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی
  • و …

آخرین دسته بندی های خدمات حسابداری

خدمات حسابداری از یک رویکرد دیگر نیز قابل بررسی هستند. این نوع دسته بندی صرفا به نوع کسب و کار وابسته است و بر اساس آن خدماتی که یک شرکت حسابداری به یک مجموعه اقتصادی ارائه می دهد، وابسته به هویت آن کسب و کار است.

خدمات حسابداری با اهداف زیر فعالیت می کند:

تهیه اطلاعات مورد نیاز مدیران داخلی شرکت

اطلاعات لازم برای استفاده کنندگان خارجی نظیر سرمایه گذاران، بانک، اداره مالیات

تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده، محاسبه عوارض، بیمه، مالیات

ارائه اطلاعات لازم برای بخش های تولید، تصمیم گیری و فروش

مستند کردن رویداد های مالی

گزارش و تجزیه و تحلیل مالی از عملکرد شرکت

ارائه خدمات حسابداری توسط مجموعه نوین تراز

خدمات حسابداری (Accounting) یکی از مهم ترین نیازهای هر کسب و کاری است. یک مجموعه، چه بزرگ و چه کوچک، باید یک یا چند نفر را برای مدیریت امور مالی خود استخدام کند. اما گاهی اوقات افراد داخل شرکت نمی توانند از عهده این مسئولیت برآیند. به همین دلیل بسیاری از مجموعه ها تصمیم می گیرند امور حسابداری را به شرکت های حسابداری که متخصص این امر میباشند برون سپاری کنند.

موسسه حسابداری نوین تراز تبریز (نوین تراز) با کادری مجرب و متخصص، توانایی انجام امور حسابداری و تهیه اسناد و دفاتر سازمان شما را دارد. اگر کسب و کار شما خدماتی، تولیدی، بازرگانی، پیمانکاری یا هر حوزه دیگری است، می توانید با مراجعه به مجموعه ما از مشاوره مالی رایگان بهره مند شوید. با عقد قرارداد رسمی تمامی فعالیت های مربوط به حوزه مالی و خدمات مالیاتی را با خیالی آسوده به ما بسپارید و مطمئن باشید که امور مالی شما به بهترین نحو ممکن اداره خواهد شد.

کارشناسان ما در ابتدای امر با بررسی و تجزیه و تحلیل اسناد حسابداری شما، یک گزارش کامل از وضعیت کسب و کارتان ارائه میدهند و درصورت نیاز پیشنهادات کارسازی را برای بهبود فعالیت شرکت مطرح میکنند و سعی میکنند با نظم بخشیدن به فعالیت های مالی، مجموعه را به سمت اهداف مشخص شده هدایت نمایند.

خدمات حسابداری در تبریز

سایر خدمات مالی

خدمات مشاوره مالی و مالیاتی متناسب با موسسه و شرکت شما و ایجاد اتوماسیون حسابداری و انبار و سیستم بهای تمام شده برای ایجاد ساختار بهتر جهت پیشبر د مالی .

خدمات حسابداری

 انجام خدمات حسابداری شرکت های بازرگانی ، شرکت های پیمانکاری ، شرکت های تولیدی و صنعتی و فروشگاهها

شرکت های بازرگانی ، پیمانکاری ، تولیدی و صنعتی و حتی فروشگاههای کوچک هر کدام با توجه به وسعت فعالیت خود و نیز میزان مراودات مالی و تعداد پرسنلی که برایشان کار می کنند و نیز نوع فعالیت و اینکه به کار واردات می پردازند و یا ضمن برآورده کردن نیازهای داخلی به صادرات هم مشغول هستند مسایل مالی متفاوت  داشته و دارای درجه ای خاص از پیچیدگی می باشند .

نحوه محاسبه مالیات وارزش افزوده ، حسابداری خرید و فروش ها ، نحوه محاسبه سود و زیان و هزینه های تمام شده ، خرید و یا واردات مواد اولیه و مراودات با شرکت های خارجی در هر یک از این شرکت ها متفاوت است و نیازمند آشنایی حسابداران با کلیه جزییات هر یک از این موراد می باشد .

استقرار کادر و نماینده جهت ارئه خدمات حسابداری

استقرار نماینده و کادر حسابداری در سطوح مختلف بر حسب نیاز شرکت به صورت پاره وقت و تمام وقت و پروژه ای

شرکت های کوچک می توانند برای صرفه جویی در هزینه های خود به جای استخدام یک نیروی حسابدار تمام وقت از موسسات مالی بخواهند یک نیروی پاره وقت برای انجام امور حسابداری شرکت اعزام نمایند و ضمن انجام کلیه امور مای شرکت در خصوص فعالیت های مالی و تهیه اظهارنامه و موارد دیگر هم شرکت را یاری نمایند .

شرکت های بزرگ و با حجم مراودات مالی بسیار زیاد و متنوع هم می توانند علاوه بر داشتن یک واحد حسابداری از موسسات مالی بخواهند به جهت نظارت بر عملکرد واحد مالی شرکت به عنوان یک شخص بی طرف و نیز برای رصد خطاهای مالی و پیشگیری از بروز ضرر و زیان های مالی و مالیاتی عمده وارد عمل شده و شرکت را در این خصوص یاری کنند .

ارائه خدمات حسابداری در زمینه نظارت بر واحد مالی

ساماندهی و به روز رسانی حسابهای معوق

بخشی از حساب های معوق هزینه های معوق هستند . هزینه های معوق هزینه هایی هستند که شرکت قبل از وقوع آن متحمل آنها شده است مثلا حقوق ماهانه پرسنل هزینه های معوق هستند . اسناد پرداختنی هم در صورتی که در موعد مقرر رسیدگی نشوند می توانند مشمول هزینه های معوق شوند . هزینه ها یا حساب های معوق معمولا به صورت هفتگی یا ماهانه بررسی و رسیدگی نمیشوند و معمولا در پایان هر فصل به انها رسیدگی می گردد .

برای رسیدگی باید تمامی اسناد و مدارک مربوط به آنها در طول فصل جمع اوری و ثبت و نگهداری شده باشد . موسسات مالی و خدماتی می توانند به جهت اهمیت این حسابها راسا و به صورت مستقیم با بررسی اسناد و مدارک این حساب ها را رسیدگی کرده و اقدامات مربوط به انها را انجام دهند یا در رسیدگی به این حسابها به متولیان مالی و حسابداری شرکتها کمک کنند .

فروش و پشتیبانی فروش نرم افزارهای مالی تدبیر در شمالغرب کشور با کادر مجرب و پشتیبانی ۱۲ ساعته و تنوع محصولات نرم افزاری

( شامل حسابرسی داخلی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، ارزیابی سیستم کنترل های داخلی، ارزیابی ریسک ناشی از فعالیت های واحدهای مختلف صاحبکار، بررسی اجرای دقیق آیین نامه ها و بخشنامه و مصوبات هیات مدیره و رعایت الزامات قانونی و استانداردهای حسابداری، همچنین بررسی آیین نامه ها و دستورالعمل های داخلی سازمان و به روز رسانی ها با توجه به نوع فعالیت و آخرین تغییرات ساختار مالی، اداری و عملیاتی سازمان.)