&#۵۷۴۶۷;
آموزش حسابداری در تبریز موسسه حسابداری و مشاور مالی نوین تراز با برخورداری از کادر حرفه ای حسابدار و حسابرس و سوابق برگزاری دوره ها و کارگاههای ویژه بازار کار و آموزشی تخصصی حسابداری آماده ارایه خدمات زیر میباشد.

مفتخریم از سال ۱۳۸۷ دوره های آموزشی حسابداری را در قالب های مختلف در شهر تبریز ارایه نمودیم .

و به مرور مواد ضروری برای ورود به عرصه ی حسابداری را در آن گنجاندیم .

تضمین یادگیر شعار نیست ! زمانیکه شما با علاقه جهت آموزش اقدام میکنید .

دوره های زیر به صورت کلاسهای خصوصی یا عمومی قابل ارایه میباشد .

کمترین قیمت با بیشترین کارایی

زیر نظر اساتید مجرب عضو انجمن حسابداران خبره ایران

با سوابق عملی در کارخانجات و شرکتهای بنام استان

پکیج های آموزشی

حسابرسی داخلی

&#۵۷۸۶۴;&#۵۷۸۶۴;&#۵۷۸۶۴;&#۵۷۸۶۴;&#۵۷۸۶۴;حسابرسی
( شامل حسابرسی داخلی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، ارزیابی سیستم کنترل های داخلی، ارزیابی ریسک ناشی از فعالیت های واحدهای مختلف صاحبکار، بررسی اجرای دقیق آیین نامه ها و بخشنامه و مصوبات هیات مدیره و رعایت الزامات قانونی و استانداردهای حسابداری، همچنین بررسی آیین نامه ها و دستورالعمل های داخلی سازمان و به روز رسانی ها با توجه به نوع فعالیت و آخرین تغییرات ساختار مالی، اداری و عملیاتی سازمان.)

فروش و پشتیبانی نرم افزارهای مالی

&#۵۷۸۶۴;&#۵۷۸۶۴;&#۵۷۸۶۴;&#۵۷۸۶۴;&#۵۷۸۶۴;فروش
فروش و پشتیبانی فروش نرم افزارهای مالی تدبیر در شمالغرب کشور با کادر مجرب و پشتیبانی ۱۲ ساعته و تنوع محصولات نرم افزاری

خدمات مشاوره مالی و مالیاتی

&#۵۷۸۶۴;&#۵۷۸۶۴;&#۵۷۸۶۴;&#۵۷۸۶۴;&#۵۷۸۶۴;خدمات مالی
خدمات مشاوره مالی و مالیاتی متناسب با موسسه و شرکت شما و ایجاد اتوماسیون حسابداری و انبار و سیستم بهای تمام شده برای ایجاد ساختار بهتر جهت پیشبر د مالی .
برچسب : آموزش عملی حسابداری ، حسابداری بازار کار ، آموزش نرم افزار های مالی ( نرم افزار تدبیر – نرم افزا سپیدار – نرم افزار سیبا – نرم افزار پایا و … ) کارورزی حسابداری

آموزش حسابداری در تبریز

آموزش حسابداری در تبریز ، بهترین آموزشگاه حسابداری تبریز ، موسسه حسابداری و مشاور مالی نوین تراز با برخورداری از کادر حرفه ای حسابدار و حسابرس و سوابق برگزاری دوره ها و کارگاههای ویژه بازار کار و آموزشی تخصصی حسابداری آماده ارایه خدمات زیر میباشد.
مفتخریم از سال ۱۳۸۷ دوره های آموزشی حسابداری را در قالب های مختلف در شهر تبریز ارایه نمودیم .
و به مرور مواد ضروری برای ورود به عرصه ی حسابداری را در آن گنجاندیم .

راهکارهای و آموزشهایی که ما برای هنرجویان خود آموزش میدیم متناسب با استانداردهای آموزشی روز و تغییرات حسابداری موجود صورت می گیرد.

کلاسهای آموزش حسابداری در تبریز  به صورت نیمه خصوصی برگزار می شود تا بازدهی بهتری داشته باشد.

تضمین یادگیر شعار نیست ! زمانیکه شما با علاقه جهت آموزش اقدام میکنید .

کمترین قیمت با بیشترین کارایی
زیر نظر اساتید مجرب
با سوابق عملی در کارخانجات

پکیج های آموزشی

مقدماتی

دوره حسابداری برای همه

زمان دوره : ۲۰ ساعت
  • ویژه همه علاقمندان حسابداری شامل موارد زیر :
  • مبانی و تعاریف حسابداری ثبت اسناد
  • تهیه تراز و سود وزیان نحوه ارزیابی موجودی وبستن حساب ها هزینه های ثبت نشده کالا اصلاح
  • آشنایی با واحدهای اقتصادی هزینه های استهلاک
  • تمرین عملی پروژه واقعی
اختصاصی

مهارت برای حسابداران

زمان دوره : جلسه ای
  • ویژه حسابداران :
  • یاد گیری نرم افزارهای مالی ( سپیدار – پایا – تدبیر و …)
  • آشنایی با دادرسی مالیاتی آشنایی با حسابرسی داخلی استقرار و راه اندازی سیستم مالی
  • دوره تهیه صورتهای مالی ایجاد ساختار مالیاتی شرکت ها
  • تحلیل بنیادی شرکتها ساختار بودجه بندی سیستم بهای تمام شده
پیشرفته

دوره طلائی بازار کار

زمان دوره : ۱۰ جلسه
  • ویژه دانشجو و دانش‌آموخته حسابداری
  • روابط کار و قانون کار و بیمه آشنایی با روند قوانین مالیاتی و تهیه اظهارنامه تهیه و ارسال بیمه و مالیات حقوق سیستم حقوق و دستمزد
  • تهیه اظهارنامه ارزش افزوده تحریر دفاتر قانونی تنظیم و ارسال معاملات فصلی آشنایی با قوانین مالیاتی مستقیم

۶ عنصر کلیدی دوره آموزش حسابداری (نوین تراز)

✅ جزوات اختصاصی نوین تراز
✅ ۶ ماه پشتیبانی در حین کار به صورت رایگان
✅ آموزش طبق سرفصل‌های ورود به بازار کار
✅ شبیه سازی پروژه با مجموعه اسناد و مدارک واقعی
✅ کار در منزل تحت نظارت استاد در قالب جزوات 
✅ دسترسی به ویدئوهای آموزشی 

آموزش حسابداری تبریز

آشنایی با دوره های آموزشی حسابداری تبریز

دوره حسابداری جامع

 آموزشگاه حسابداری نوین تراز تبریز آغاز راهی است برای کسانی که دوست دارند به عنوان حسابدار جذب بازار کار حسابداری شوند. و حسابداری را به صورت عملی از استادیت و مدیران مالی کارخانه جات یاد بگیرند .

در حقیقت، کسانی که هیچ آشنایی با فن حسابداری مالی ندارند، برای آموزش حسابداری از این جا باید شروع کنند. این دوره حتی برای برخی از دانشجویان رشته‌های حسابداری، مدیریت و اقتصاد که احساس می‌کنند آنچه در دانشگاه آموخته‌اند برای جذب بازار کار کفایت نمی‌کند، نیز کارگشا است. به عنوان یک حسابدار ، باید با مفاهیم اولیه حسابداری، اصول حسابداری مالی، روش‌های انجام حسابداری ، قانون مالیات ونحوه کار با نرم افزارهای حسابداری آشنا باشید.

 شما پس از اتمام دوره آموزش حسابداری می‌توانید به عنوان حسابدار در شرکتها استخدام شوید و به عنوان یک حسابدار مالی جذب شوید؛ البته نه به عنوان رئیس حسابداری؛ صرفاً به عنوان حسابدار. ضمناً دوره جامع کاربردی حسابداری، پیش‌نیازی است برای دوره‌های پیشرفته‌تر. 

انواع دوره های حسابداری

آموزش جامع حسابداری که در آموزشگاه حسابداری نوین تراز تبریز می‌گذرانید، شما را با اصول اولیه و مفاهیم پایه حسابداری آشنا می‌کند. اما در هیچ دوره جامع حسابداری نمی‌توانید تمامی مباحث مالی را یاد بگیرید. دوره آموزشی حسابداری آموزشگاه حسابداری نوین تراز تبریز ، تنها برای کسانی مناسب است که به دنبال استخدام سریع و فوری در بازار کار مالی هستند. یعنی کلاس حسابداری کارگاهی یا دوره حسابداری پکت می‌تواند یک گزینه خوب برای کسانی باشد که مدرک دیپلم دارند و می‌خواهند به عنوان حسابدار ساده، استخدام شوند. اما کلاس آموزش حسابداری برای استخدام در رشته‌های تخصصی‌تر، باید با در نظر گرفتن آن شغل و مباحث آن برگزار شود. 

مهارت هایی که یک حسابدار باید داشته باشد

در بازار کار امروزی، مهارت‌های شما به عنوان یک حسابدار محک زده می‌شود. کارفرمایان امروزی اهمیت زیادی به توانایی‌ها و مهارت‌های یک حسابدار می‌دهند (نه صرفا مدرک دوره های حسابداری). بنابراین باید در طول آموزش‌های خود به یادگیری و آموزش اکسل در حسابداری، نحوه کار با نرم افزارهای حسابداری ایرانی مانند آموزش نرم افزار حسابداری هلو، گرفتن گزارش‌های مختلف مالی و تهیه صورت های مالی اساسی، صدور فاکتور رسمی و… را هم بلد باشید. اما به طور کلی، مهارت‌های یک حسابدار موفق را که در دوره حسابداری به شما یاد داده می‌شود، می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • تسلط بر مفاهیم اولیه و اصول حسابداری
  • رعایت اصل رازداری در حسابداری و حسابرسی
  • توانایی رسیدگی به امور پایه مالی مانند نحوه محاسبه اضافه کاری، مرخصی در قانون کار، مبلغ عیدی ۱۴۰۱، بیمه و فیش حقوقی و بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور
  • داشتن آموزش همیشگی و یادگیری مستمر در حوزه مالی
  • استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های روز در کار مالی
  • توانایی کار با نرم افزارهای حسابداری پایه و تخصصی مانند اکسل، هلو، سپیدار و… 
  • توانایی استفاده از قوانین مالی و مالیاتی در کار
  • تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی، لیست بیمه و صورت‌های مالی
  • مهارت و توانایی در ثبت دفاتر حسابداری و بستن حساب‌ها

اما چنین فردی، باید ویژگی‌ها و خصوصیات منحر به فردی را هم در کنار شرکت در کلاس آموزش حسابداری داشته باشد. در کلاس های حسابداری بازار کار، شخصیت شما به عنوان حسابدار شکل می‌گیرد اما داشتن یک سری خصوصیات فردی هم اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل است که شغل حسابداری برای بعضی از افراد مناسب و برای بعضی دیگر، نامناسب است. بخشی از کلاس حسابداری آموزشگاه حسابداری نوین تراز به بررسی آیین‌نامه رفتاری و اخلاقی حسابدران اختصاص دارد. اما در نهایت خودتان هستید که باید شخصیت کاری و شغلی حسابداری را پیدا کنید. به چه کسی حسابدار خوب گفته می‌شود؟ کدام آموزش دوره های حسابداری برای همه افراد مناسب است؟

حسابداری تبریز

دوره آموزش حسابداری بازار کار برای استخدام سریع و آسان

واقعیت این است که برای کار به عنوان حسابدار، به تمام مباحث و سرفصل‌هایی که در دانشگاه یا دیگر موسسات آموزشی، یاد داده می‌شود نیازی ندارید. هنگامی که شرکت‌ها برای استخدام حسابدار، آگهی منتشر می‌کنند، تنها به مهارت و توانایی شخص فکر می‌کنند. برای آن‌ها اهمیتی ندارد که شما در دانشگاه چه نمره‌ای گرفته‌اید یا اینکه در چند ترم، درس‌تان را تمام کرده‌اید. شاید مکان گذراندن دوره آموزش حسابداری مقدماتی و تکمیلی مهم باشد اما مهم‌تر از آن، توانایی و مهارت شما به عنوان حسابدار است. برای شرکت‌های خصوصی و دولتی، تنها توانایی و مهارت شما به عنوان حسابدار مهم است. بنابراین فرقی ندارد به سراغ کلاس های حسابداری آنلاین بروید یا دوره حسابداری آفلاین.

برای آن‌ها مهم است که آیا آموزش استاندارد حسابداری را دوره دیده‌اید یا نه. آموزش دوره های حسابداری فنی حرفه ای، یک راه خوب برای تبدیل شدن به یک حسابدار ماهر و تواناست اما دسترسی به آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای خوب با مدرسان مجرب و باتجربه برای همه افراد ممکن نیست. در این هنگام می‌توان از موسسات آموزشی خصوصی برای شروع دوره آموزش حسابداری استفاده کرد. قبل از رفتن به سراغ رشته‌های تخصصی مانند حسابداری دولتی، حسابداری مدیریت و… باید آموزش پایه حسابداری و مباحثی مانند بررسی قانون چک، آموزش ثبت های حسابداری و… را دیده باشید.

هنگامی که بخواهید به عنوان یک حسابدار ساده شروع به کار کنید، نیازی به مهارت‌های تخصصی و شرکت در کلاس حسابداری تخصصی نخواهید داشت. یعنی کسی انتظار ندارد که یک حسابدار ساده و تازه کار، دوره حسابداری صنعتی، آموزش دوره های حسابداری مالی یا آموزش حسابداری در تبریز را دیده باشد.

آموزش حسابداری مالی و از این دست دوره ها، مختص به زمانی است که بخواهید توانایی‌های خود را از سطح یک حسابدار ساده بالاتر ببرید. همانطور که اشاره کردیم، برای کار در واحد حسابداری به عنوان یک حسابدار کم‌تجربه، تنها گذراندن دوره مقدماتی حسابداری کافی است. در آموزش مقدماتی حسابداری، سرفصل‌ها و مباحث اصلی این شغل بیان می‌شود و تا حد امکان کار با نرم افزار حسابداری را یاد خواهید گرفت؛ یعنی همان چیزهایی که یک حسابدار ساده نیاز دارد.

در موسسه حسابداری نوین تراز تبریز مدیران حرفه‌ای همراه با اسانید و تیم آموزشی مجرب، دوره‌های با کیفیت و کوچ محور، ارائه پشتیبانی حین و پس از دوره و معرفی به کار، از مهم‌ترین فاکتورهای محاسبان برای یک انتخاب هوشمندانه است.

آموزش مالیات

هر چیزی از مالیات بخواهید بدانید در دسته آموزش مالیات نوین تراز پیدا می‌شود. دوره‌های ارزشمندی چون تربیت حسابدار مالیاتی ، تربیت مشاور مالیاتی و محصولات کاربردی مثل اظهارنامه اشخاص حقوقی، آموزش سامانه مودیان، هزینه‌های قابل قبول مالیاتی و… در اختیار شما هستند تا به یک مشاور مالیاتی خبره تبدیل شوید.

آموزش حسابداری

در این دسته از آموزش‌های محاسبان، آموزش حسابداری مقدماتی ، آموزش حسابداری پیشرفته ، آموزش حسابداری در اکسل، آموزش حسابداری بازار کار و آموزش حسابداری تبریز قرار می‌گیرد تا حسابدار شدن را برای شما به کاری آسان و سریع تبدیل کند.

آموزش حقوق و دستمزد

یکی از متنوع‌ترین آموزش‌های نوین تراز ، آموزش حقوق و دستمزد است که از محصولاتی مثل آموزش قرارداد کار و قرارداد نویسی، آموزش قوانین کار و بیمه در بخش قوانین کار گرفته تا آموزش بیمه تامین اجتماعی، انواع مرخصی مثل مرخصی استعلاجی، مرخصی استحقاقی و دوره تربیت مشاور منابع انسانی (بادیگارد) را شامل می‌شود و یک سطح آگاهی کامل را برای عموم مردم فراهم کرده است.

آموزش حسابداری در تبریز ، کلاسهای حسابداری در تبریز برگزار می شود. 

آموزش حسابداری حضوری

موسه حسابداری نوین تراز ، از جمله برگزار کنندگان دوره آموزش حسابداری بازار کار در تبریز به شکل حضوری است. در کلاس حسابداری حضوری، شانس تبادل اطلاعات و دانش خود را با دیگر هنرجویان خواهید داشت. اگر از خواندن کتاب‌های الکترونیکی یا دیدن فیلم کلاس های حسابداری رایگان خسته شده‌اید و به فکر شروع یادگیری واقعی دوره حسابداری هستید، کلاس حسابداری در تبریز نوین تراز بهترین گزینه است. در دوره‌های مالی نوین تراز می‌توانید حسابداری حقوق و دستمزد را یاد بگیرید؛ با قانون تجارت آشنا شوید؛ دارایی مشهود و نامشهود و دارایی جاری و غیر جاری را مشخص کنید؛ تفاوت حقوق خالص و ناخالص را بدانید و…. 

مزیت دوره‌های حسابداران خبره در مقایسه با دیگر آموزشگاه‌ها در این است که:

  • با شرکت در کلاس حسابداری نوین تراز و دوره های حسابداری تخصصی آن، می‌توانید زیر نظر بهترین اساتید شهر تبریز، حسابداری را یاد بگیرید
  • از مدرک حسابداری و گواهینامه معتبر استفاده کنید
  • از حمایت‌های معنوی نوین تراز در پیدا کردن شغل و معرفی به بازار کار استفاده کنید
  • حسابداری را فشرده و جامع اما کاربردی و عملی یاد بگیرید
  • از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری نوین تراز در یادگیری حسابداری استفاده کنید

مهارت هایی که یک حسابدار باید داشته باشد

در بازار کار امروزی، مهارت‌های شما به عنوان یک حسابدار محک زده می‌شود. کارفرمایان امروزی اهمیت زیادی به توانایی‌ها و مهارت‌های یک حسابدار می‌دهند (نه صرفا مدرک دوره های حسابداری). بنابراین باید در طول آموزش‌های خود به یادگیری و آموزش اکسل در حسابداری، نحوه کار با نرم افزارهای حسابداری ایرانی مانند آموزش نرم افزار حسابداری هلو، گرفتن گزارش‌های مختلف مالی و تهیه صورت های مالی اساسی، صدور فاکتور رسمی و… را هم بلد باشید. اما به طور کلی، مهارت‌های یک حسابدار موفق را که در دوره حسابداری به شما یاد داده می‌شود، می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • تسلط بر مفاهیم اولیه و اصول حسابداری
  • رعایت اصل رازداری در حسابداری و حسابرسی
  • توانایی رسیدگی به امور پایه مالی مانند نحوه محاسبه اضافه کاری، مرخصی در قانون کار، مبلغ عیدی، بیمه و فیش حقوقی و بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور
  • داشتن آموزش همیشگی و یادگیری مستمر در حوزه مالی
  • استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های روز در کار مالی
  • توانایی کار با نرم افزارهای حسابداری پایه و تخصصی مانند اکسل، سپیدار و… 
  • توانایی استفاده از قوانین مالی و مالیاتی در کار
  • تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی، لیست بیمه و صورت‌های مالی
  • مهارت و توانایی در ثبت دفاتر حسابداری و بستن حساب‌ها

مخاطبین کلاس آموزش حسابداری در تبریز

از جمله مخاطبین دوره حسابداری ، می توان به گروه های زیر اشاره کرد:

  • کلیه دانش آموزان، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حسابداری
  • کلیه دانش آموزان، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مالی، مدیریتی و اقتصاد
  • حسابدارانی که مدرک دارند، اما تجربه کار عملی ندارند.
  • حسابداران علاقمند به ارتقای دانش و تخصص
  • کارمندان شرکت ها، به منظور ارتقای اطلاعات و مهارت های مالی و حسابداری
  • مدیران شرکت ها برای نظارت دقیق بر امور حسابداری
  • مدیران مالی
  • مشاوران مالی و اقتصادی
  • دانشجویان فارغ التحصیلان سایر رشته ها
  • کلیه علاقمندان به یادگیری حسابداری برای ورود به بازارکار
آموزش حسابداری در تبریز

افتخار ما اولین ،در شهر اولین ها ست

اولین موسسه حسابداری فعال شهر تبریز

 موسسه حسابداری نوین تراز تبریز ، مشاوره، آموزش و معرفی به کار با مدیریت آقای دکتر مهدی عابدی
این موسسه که بهترین آموزشگاه حسابداری تبریز لقب گرفته است، سال ۸۷ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. تا کنون بیش از ۱۵۰۰ نفر کارآموز دوره‌هـای نوین تراز را گذرانده‌اند و به عنوان یک حسابدار موفق یا مدیر مالی وارد بازار کار شده‌اند.

 

خدمات مشاوره مالی و مالیاتی متناسب با موسسه و شرکت شما و ایجاد اتوماسیون حسابداری و انبار و سیستم بهای تمام شده برای ایجاد ساختار بهتر جهت پیشبر د مالی .

فروش و پشتیبانی فروش نرم افزارهای مالی تدبیر در شمالغرب کشور با کادر مجرب و پشتیبانی ۱۲ ساعته و تنوع محصولات نرم افزاری

( شامل حسابرسی داخلی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، ارزیابی سیستم کنترل های داخلی، ارزیابی ریسک ناشی از فعالیت های واحدهای مختلف صاحبکار، بررسی اجرای دقیق آیین نامه ها و بخشنامه و مصوبات هیات مدیره و رعایت الزامات قانونی و استانداردهای حسابداری، همچنین بررسی آیین نامه ها و دستورالعمل های داخلی سازمان و به روز رسانی ها با توجه به نوع فعالیت و آخرین تغییرات ساختار مالی، اداری و عملیاتی سازمان.)